10
13/04/2026 08:04
Mijn ervaring met de firma Schonewille is meer dan uitstekend.Ik heb de schade netjes gemeld bij de lease maatschapij en dan geven zij enkele keuzes van schade herstel bedrijven. Deze zaten allemaal op meer dan een half uur rijden van mij thuis. Dus van ik dacht laat ik de firma Schonewille maar is bellen of die ook mogen herstellen voor Ayvens, en dat mocht verder is alles super voor me geregeld ik moest maar even een keer langs komen om de schade op te nemen en een afspraak te plannen. zo gezegd zo gedaan ze hebben een leen auto geregeld en ze hebben ook gelijk een beurt gedaan bij de auto dat was ook nodig. Dus ja zeer te vreden vriendelijk personeel en goede service.
- 01 Evaluatie schadeherstel