03/05/2024 18:52
ASN Autoschade Kreijne Amersfoort
Jammer auto is meer beschadigd dan voor herstel
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met ASN Autoschade Kreijne Amersfoort. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Jammer auto is meer beschadigd dan voor herstel
Zeer klantgericht en bereid om snelle oplossingen te vinden.
Vriendelijk en hulpvaardig.
goede service balie medewerkers goed prima
Al vrij snel bleek dat vervangen voor 1300 euro niet nodig bleek, want met een beschermdrempel werd de schade onzichtbaar. Die kon ik zelf bestellen voor minder dan 100 euro. Prima service!
Mijn schade is vlot en netjes verholpen
Prima! Goede ervaring, vriendelijk geholpen, duidelijke afspraken die keurig zijn nagekomen! De schade is goed hersteld, er is niets meer van te zien; goed werk verricht.
De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven. Er wad geen elektrische fiets beschikbaar, hpewel dat wel was afgesproken.Voor mij, met een forse beperking van mijn longen, is dat een ramp. Gelukkig kon mijn vrouw de auto brengen en halen. Al met al een beetjemslordig enmwij zouden dat graag vooraf hebben geweten.
Service was zeer goed. Ze kwamen met de best mogelijke oplossing en hebben die naar grote tevredenheid uitgevoerd.
Goede algemene ervaring. Contact verloopt goed en soepel, zowel per telefoon als per whatsapp. De schade is perfect herstelt.
We zijn prima geholpen aan de balie en de afspraken met leen-auto e.d. werden nagekomen. De schade was keurig gemaakt, evenals het aantippen van een kleine kras, nu de auto er toch was...
Professioneel, vakkundig en met een prima resultaat als gevolg. De auto is weer als nieuw. Helaas werd de afspraak tot 2 x toe op het laatste moment geannuleerd maar dat kwam doordat de bestelde materialen niet op tijd werden geleverd. Dus overmacht. Dit werd duidelijk en met excuses gecommuniceerd.
Goede communicatie en service
Auto keurig gemaakt en kreeg deze perfect gewassen terug. Dank
Goede service, auto netjes opgeleverd. Zelfs door de wasstraat gehaald. Mijn complimenten!
Prima ervaring. Goede en complete communicatie.
Volgens mij kan de communicatie naar de klant beter. Eerst dossier nakijken en dan pas handelen. De nazorg is erg goed en de communicatie is dan prima inorde.
Vriendelijk ontvangen na een anonieme aanrijding. Werd gerustgesteld. Schade waar mogelijk afgeplakt met Ductape. Wachttijd 2maanden. Wasbon voor schone auto vóór reparatie. Uiteindelijk leenauto meegekregen. Na 2 weken mail & telefoon: auto staat klaar! Ziet er prachtig uit!
Schade is prima gerepareerd. Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Bij brengen van de auto was er geen leenauto, wel gereserveerd. Je veel heb en weer gedoe toch in andere plaats auto op kunnen halen. Bij gereed melding en extra belletje er achteraan gekregen dat de auto klaar stond. Of ik het liefst meteen de auto zou willen halen want we hebben de leenauto nodig. Dacht het niet, ook ik heb gewoon een baan. Bij inleveren auto was het sleutel inleveren, heeft u afgetankt? Een hier is de sleutel van uw auto. Niet even mee lopen, laten zien hoe de reparatie is gedaan, helaas. Het is dat het moet van de verzekeraar uit anders zou ik hier echt niet weer komen.
Ik werd erg vriendelijk geholpen. De schade werd zelfs een dag eerder dan de afgesproken termijn hersteld en ik werd daar tijdig telefonisch van in kennis gesteld. Ook het brengen en retour ophalen van auto ging snel. Er was een mooie vervangende leenauto beschikbaar. Ik ben daarom zeer tevreden over de dienstverlening van ASN Autoschade Kreijne.
Laat ik beginnen met het positieve: De (hagel)schade is netjes hersteld en de auto ziet er weervan buiten uit als nieuw. Verbeterpunten zijn er ook: communicatie is echt teleurstellend slecht. Je moet zelf achter alles aan. Planning geeft pad op het allerlaatste moment een update of bevestiging van de gemaakte afspraak voor herstel. Het herstel zou eerst een week duren. Na drie weken wachten en geen updates zelf maar eens gebeld. Toen bleken onderdelen nog in backorder te staan. Kan gebeuren, maar een pro actieve benadering was fijner geweest. Daarna weer weken niks en zelf weer bellen. Excuses kwamen er wel 1000 keer, maar altijd pas achteraf. De auto was bij aflevering van buiten wel gewassen, maar binnen zat de auto onder het vuil en stof, terwijl we de auto schoon en fris hadden aangeleverd. Nogmaals: de schade is hersteld. Lange levertijden van onderdelen kan gebeuren. Maar communicatie en aandacht voor de klant en de auto kan zo veel beter en bespaart frustraties.
Prima contact Alleen helaas niet alles gepareerd zag ik thuis maar te ver om even heen en weer te rijden
Vlotte en duidelijke behandeling. Reparatie prima uitgevoerd.
Prima bedrijf komt afspraken na en correcte behandeling
ASN Autoschade Kreijne Amersfoort | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 53 | 8.0 | 15749 | 9.0 |