29/03/2025 14:29
ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst
Zeer vriendelijk personeel, wij waren op vakantie en tijdens de vakantie is auto gemaakt. Het contact van zeer en naar tevredenheid verlopen, echt top
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Zeer vriendelijk personeel, wij waren op vakantie en tijdens de vakantie is auto gemaakt. Het contact van zeer en naar tevredenheid verlopen, echt top
De ervaring met ASN autoschade Van Vreden-Binckhorst is uitstekend. De medewerkers zijn aardig, behulpzaam en gespecialiseerd.
Prettig in het contact zoals je kan verwachten bij een autoschade herstelbedrijf. Lange wachttijd voordat de reparatie plaats kon vinden, wat op zich geen probleem was. Goede vervangende auto gekregen, reed heerlijk! Duidelijke afspraken over de duur van de reparatie en ook duidelijke communicatie toen de auto klaar was. Schade is netjes hersteld, alleen het kunststof deel van de bumper is niet vervangen zodat daar nog wel schade zichtbaar is helaas. Auto is wel goed schoongemaakt, wat fijn is. Kosten zijn via de verzekering betaald, daar geen omkijken naar gehad.
Goede ontvangst en communicatie, snelle afwikkeling van het herstel van de schade.
Snel contact, snel een afspraak, goed geïnformeerd, snel en goed herstel van schade. Zeer klantvriendelijk!
Goed
Ben ik door Sylvia prima geholpen, auto is fantastisch gerepareerd, vervangende auto snel geregeld, mijn dank voor.
Het contact is goed en de medewerkers zijn heel vriendelijk Auto ziet er weer mooi uit
Adequate service en nú voor de derde keer naar volle tevredenheid geholpen
Via mijn verzekeringsmaatschappij, Promovendum, heb ik me aangemeld bij ASN voor schadeherstel. Op 16-09-2024 heb ik gebeld en een afspraak kunnen maken voor 03-10-2024 (2,5 week later), met de duidelijke vermelding dat een vervangende auto noodzakelijk zou zijn. Een dag voor de reparatie werd ik gebeld dat er geen vervangende auto beschikbaar was. Dit was zeer teleurstellend, en ik werd voor het blok gezet: óf weer een nieuwe afspraak maken en nog weken wachten, óf genoegen nemen zonder vervangende auto, ondanks dat ik dit expliciet bij de afspraak had aangegeven. De reparatie zou ongeveer 2 dagen duren, maar uiteindelijk duurde het 7 dagen (tot 10-10-2024). Al die tijd zat ik zonder vervangende auto en moest ik van dag tot dag bekijken hoe ik alles zou regelen, wat met 2 kinderen en een wijk zonder openbaar vervoer een flinke uitdaging was. De belangrijkste reden dat ik voor ASN koos, was de aanbeveling van Promovendum, mijn verzekeraar, die aangaf dat een vervangende auto beschikbaar zou zijn. Helaas lijkt het erop dat ASN de vervangende auto’s niet inplant zoals ze dat wel doen met reparaties. De reparatie zelf is goed uitgevoerd, en mijn man is meerdere keren bij ASN geweest en tevreden over de reparatie, maar na deze ervaring zonder vervangende auto zal ik toch op zoek gaan naar een schadeherstelbedrijf dat dit wel kan garanderen.
We hebben helaas slechte ervaringen opgedaan met ASN Autoschade. De wachttijd voor een herstel afspraak was relatief lang, het herstel duurde drie dagen langer dan voorspeld, daar werd niet, zoals beloofd, actief over gecommuniceerd en bij ophalen bleek de auto alsnog niet gereed. Tot slot bleek nog, dat de auto was gewassen met beide achterramen een stuk open, met volledig doorweekte achterbank tot gevolg. De lakschade is hersteld naar tevredenheid. Dit kan ons ongenoegen helaas niet wegnemen, dus geen aanrader.
Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze mooier hadden kunnen uitspuiten om kleurverschil tussen carosseriedelen te verkleinen. Ik heb er geen punt van gemaakt aangezien het een leaseauto betreft, was dit mijn prive auto dan had ik de herstelwerkzaamheden niet geaccepteerd.
Snel, vriendelijk, maar vooral vakkundig geholpen. Gespecificeerde rekening ontvangen. Vervangen onderdeel heeft dezelfde kleur als de rest van de auto. ASN Binckhorst is een vakkundige aanrader!
Niet zo goed. Ik had mondeling afgesproken met de persoon die de intake deed dat ik geen vervangend vervoer zou nemen maar dat hij die schramschade aan de zijkant mee zou nemen daarvoor in de plaats. Hij zei dat hij de schram nagenoeg weg kon polijsten en maakte een aantekening op zijn plaatje. Maar bij het ophalen van de auto was het niet gedaan.
Ik heb het totale proces vanaf mijn schademelding tot aan de reparatie als zeer professioneel en klantgericht ervaren met een ogenschijnlijk goede reparatie als resultaat...
Er is bij ASN zeker sprake van klantvriendelijkheid. Ivm handicap (aangepaste auto) werd er gelijk meegedacht over hoe dat te regelen en een prima oplossing voorgesteld. De auto zag er als nieuw uit toen hij gerepareerd was, keurig gepoetst, super !
Zeer vriendelijk en servicegericht
Ik ben netjes en op tijd geholpen. Leenauto stond klaar. Kon zo weer weg rijden naar huis. Mijn schade auto is netjes gemaakt. In zijn geheel erg tevreden.
Mijn ervaring met ASN is heel positief. Je komt langs, de schade wordt genoteerd, je maakt een afspraak en op de afgesproken dag breng je de auto. Er wordt een schatting gemaakt van de tijd, die de reparatie in beslag zal nemen en er wordt beloofd dat je wordt gebeld, als de auto klaar is. Deze belofte wordt inderdaad nagekomen en als je de auto komt ophalen, is hij ook nog eens door de wasstraat gegaan, dus hij staat je glimmend op te wachten. Het personeel in de receptie is altijd vriendelijk, behulpzaam en gezellig en bij mijn laatste bezoek kreeg ik zelfs nog een roosje in een pot mee! Wat een leuk gebaar!
Contact met ASN was ok. Kon vrij snel terecht. Herstel van de lak & deuk schade was perfect. Aandachtspuntje: De airco van de leenauto was helaas defect, dit was bij ASN bekend maar werdt niet vooraf gecommuniceerd. Dat viel mij tegen. Direct de eerste dag geconstateerd en teruggegaan, maar er was niks mogelijk qua herstel of ieder ander vervangend vervoer. Had wel aangeboden moeten worden volgens de leasemaatschappij, dus dat kan beter.
Goede service. Vriendelijk personeel.
Ik werd snel en efficient geholpen, met goed gevoel voor humor. Van medewerkster Sylvia kreeg ik zelfs een plantje, dat ik meteen Sylvia heb genoemd, omdat ze mij zo vrolijk maakte met haar humor. Dank je, Sylvia.
vriendelijke mensen, je kan snel terecht, goede prijs en kwaliteit. echt super fijn bedrijf.
Goede service en mooi gerepareerd
ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 34 | 8.5 | 17381 | 9.1 |