06/11/2024 16:18
ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst
Adequate service en nú voor de derde keer naar volle tevredenheid geholpen
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Adequate service en nú voor de derde keer naar volle tevredenheid geholpen
Via mijn verzekeringsmaatschappij, Promovendum, heb ik me aangemeld bij ASN voor schadeherstel. Op 16-09-2024 heb ik gebeld en een afspraak kunnen maken voor 03-10-2024 (2,5 week later), met de duidelijke vermelding dat een vervangende auto noodzakelijk zou zijn. Een dag voor de reparatie werd ik gebeld dat er geen vervangende auto beschikbaar was. Dit was zeer teleurstellend, en ik werd voor het blok gezet: óf weer een nieuwe afspraak maken en nog weken wachten, óf genoegen nemen zonder vervangende auto, ondanks dat ik dit expliciet bij de afspraak had aangegeven. De reparatie zou ongeveer 2 dagen duren, maar uiteindelijk duurde het 7 dagen (tot 10-10-2024). Al die tijd zat ik zonder vervangende auto en moest ik van dag tot dag bekijken hoe ik alles zou regelen, wat met 2 kinderen en een wijk zonder openbaar vervoer een flinke uitdaging was. De belangrijkste reden dat ik voor ASN koos, was de aanbeveling van Promovendum, mijn verzekeraar, die aangaf dat een vervangende auto beschikbaar zou zijn. Helaas lijkt het erop dat ASN de vervangende auto’s niet inplant zoals ze dat wel doen met reparaties. De reparatie zelf is goed uitgevoerd, en mijn man is meerdere keren bij ASN geweest en tevreden over de reparatie, maar na deze ervaring zonder vervangende auto zal ik toch op zoek gaan naar een schadeherstelbedrijf dat dit wel kan garanderen.
We hebben helaas slechte ervaringen opgedaan met ASN Autoschade. De wachttijd voor een herstel afspraak was relatief lang, het herstel duurde drie dagen langer dan voorspeld, daar werd niet, zoals beloofd, actief over gecommuniceerd en bij ophalen bleek de auto alsnog niet gereed. Tot slot bleek nog, dat de auto was gewassen met beide achterramen een stuk open, met volledig doorweekte achterbank tot gevolg. De lakschade is hersteld naar tevredenheid. Dit kan ons ongenoegen helaas niet wegnemen, dus geen aanrader.
Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze mooier hadden kunnen uitspuiten om kleurverschil tussen carosseriedelen te verkleinen. Ik heb er geen punt van gemaakt aangezien het een leaseauto betreft, was dit mijn prive auto dan had ik de herstelwerkzaamheden niet geaccepteerd.
Snel, vriendelijk, maar vooral vakkundig geholpen. Gespecificeerde rekening ontvangen. Vervangen onderdeel heeft dezelfde kleur als de rest van de auto. ASN Binckhorst is een vakkundige aanrader!
Niet zo goed. Ik had mondeling afgesproken met de persoon die de intake deed dat ik geen vervangend vervoer zou nemen maar dat hij die schramschade aan de zijkant mee zou nemen daarvoor in de plaats. Hij zei dat hij de schram nagenoeg weg kon polijsten en maakte een aantekening op zijn plaatje. Maar bij het ophalen van de auto was het niet gedaan.
Ik heb het totale proces vanaf mijn schademelding tot aan de reparatie als zeer professioneel en klantgericht ervaren met een ogenschijnlijk goede reparatie als resultaat...
Er is bij ASN zeker sprake van klantvriendelijkheid. Ivm handicap (aangepaste auto) werd er gelijk meegedacht over hoe dat te regelen en een prima oplossing voorgesteld. De auto zag er als nieuw uit toen hij gerepareerd was, keurig gepoetst, super !
Zeer vriendelijk en servicegericht
Ik ben netjes en op tijd geholpen. Leenauto stond klaar. Kon zo weer weg rijden naar huis. Mijn schade auto is netjes gemaakt. In zijn geheel erg tevreden.
Mijn ervaring met ASN is heel positief. Je komt langs, de schade wordt genoteerd, je maakt een afspraak en op de afgesproken dag breng je de auto. Er wordt een schatting gemaakt van de tijd, die de reparatie in beslag zal nemen en er wordt beloofd dat je wordt gebeld, als de auto klaar is. Deze belofte wordt inderdaad nagekomen en als je de auto komt ophalen, is hij ook nog eens door de wasstraat gegaan, dus hij staat je glimmend op te wachten. Het personeel in de receptie is altijd vriendelijk, behulpzaam en gezellig en bij mijn laatste bezoek kreeg ik zelfs nog een roosje in een pot mee! Wat een leuk gebaar!
Contact met ASN was ok. Kon vrij snel terecht. Herstel van de lak & deuk schade was perfect. Aandachtspuntje: De airco van de leenauto was helaas defect, dit was bij ASN bekend maar werdt niet vooraf gecommuniceerd. Dat viel mij tegen. Direct de eerste dag geconstateerd en teruggegaan, maar er was niks mogelijk qua herstel of ieder ander vervangend vervoer. Had wel aangeboden moeten worden volgens de leasemaatschappij, dus dat kan beter.
Goede service. Vriendelijk personeel.
Ik werd snel en efficient geholpen, met goed gevoel voor humor. Van medewerkster Sylvia kreeg ik zelfs een plantje, dat ik meteen Sylvia heb genoemd, omdat ze mij zo vrolijk maakte met haar humor. Dank je, Sylvia.
vriendelijke mensen, je kan snel terecht, goede prijs en kwaliteit. echt super fijn bedrijf.
Goede service en mooi gerepareerd
alles was goed
Klantvriendelijke service. Schadeopname werd deskundig gedaan. Afhandeling ging heel soepel en kleine aanvullende reparatiewerkzaamheden werden zonder extra kosten uitgevoerd.
Erg mooie eindresultaat van de auto!! Dank hiervoor top! Tijdens de reparatie kreeg ik een leenauto wat echt fijn is. Helaas heb ik wel een opmerking met betrekking op klantvriendelijkheid De keren dat ik langskwam vond ik de klantvriendelijkheid niet goed genoeg om het als prettig te ervaren. als klant zag ik door deze medewerker dat jullie erg druk hebben waardoor er niet veel tijd genomen wordt. Door de drukte was de manier van praten met klanten erg kort. Ongezellig manier van communiceren. Ook de irritatie naar een andere collega (die een klein foutje had gemaakt) werd duidelijk zichtbaar dat is niet prettig om te zien als klant. Misschien is het goed om nog een collega aan te nemen zodat de druk goed verdeeld wordt.
Vriendelijk, duidelijk en een goede reparatie
Snelle en prima reparatie. Idioot slechte service en communicatie. leen auto had minder dan 4km gereden maar moest perse een bonnetje halen van de pomp.
Auto ziet er na herstelreparatie weer als nieuw uit. Zeer tevreden. Na herstel was er nog een technisch probleempje, maar dat werd razendsnel en naar volle tevredenheid opgelost. Top service!
Snelle reactie om schade op te nemen en daarna goed en vakkundig gerepareerd.
Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd telefoon niet opgenomen
ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 38 | 8.1 | 16755 | 9.0 |