08/06/2026 07:57
ASN Autoschade Oud-Beijerland
Prima en vriendelijk geholpen, afspraken worden nagekomen en de auto wordt netjes en helemaal schoon afgeleverd.
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met ASN Autoschade Oud-Beijerland. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Prima en vriendelijk geholpen, afspraken worden nagekomen en de auto wordt netjes en helemaal schoon afgeleverd.
Het contact was zeer vriendelijk en correct. Ook ben ik zeer tevreden over het herstel van de schade.
Professioneel bedrijf en snelle service mbt kleine schades. Aanrader!
Helaas 2x achter elkaar schade gehad ( buiten mijn schuld om).De 1e keer erg netjes geholpen, Dit keer (2e keer) ook netjes geholpen, maar was de schade niet in 1x naar tevredenheid opgelost, er zaten wat foutjes in de lak, daarvoor is de auto teruggeweest en de bumper opnieuw gespoten.Toen wel naar tevredenheid, alleen lag toen achteraf mijn onderplaat nog in de kofferbak,gebeld en alsnog gemonteerd, kleine foutjes, kan gebeuren, waar gewerkt wordt.... Leenauto was ook niet volledig afgetankt door vorige klant, niet netjes van die klant, maar daar kan ASN niets aan doen.Maar door de foutjes bij schadeherstel geen 10 dit keer. Maar een 8 is ook goed, ben verder zeer tevreden over ASN, de klantvriendelijkheid en de serviceverlening.
Aardige geholpen en net werk
Contact was makkelijk en vriendelijk. Afspraak is snel gemaakt, zowel voor schade opname als herstel. Vervangend vervoer goed geregeld. Enige wat fijn zou zijn als je wat beter op de hoogte gehouden wordt wanneer de auto klaar is. Verwacht werd 2 dagen, maar dat werd 5. Zelf gebeld op dag 4. Geen vreselijk probleem, maar klein aandachtspunt.
Super geholpen, vriendelijke mensen Betrouwbaar adres
Vanuit ASN een goede service gekregen voor het repareren van mijn auto. als het nodig is hebben ze vervangend vervoer. ASN heeft ook de afhandeling met de verzekering geregeld.
snelle service
Ik had al elders een review geschreven. Ik ben zeer tevreden over ASN Oud Beijerland ! Hier wordt je behandeld zoals een klant dat fijn vind. Ik ben zeer netjes en kundig geholpen door Arjan, van schade indicatie tot afhandeling en reparatie/ herstel. Duidelijke communicatie, zeer goed telefonisch bereikbaar, ik ben erg kritisch, maar heb compleet geen opmerking over hoe het herstel is uitgevoerd, echt top! Niets meer van de schade te zien.Mijn Volvo ziet er weer als nieuw uit, zelfs netjes gewassen en gestofzuigd en bandenspanning gecheckt bij afhalen.echt top! Ik hoop ASN niet te vaak nodig te hebben, maar jullie hebben er een vaste klant bij. Geniet van de koeken.
Ik heb een hele goede ervaring met ASN autoschade Oud Beijerland. De auto is thuis opgehaald en weer keurig (in een nieuw jasje) thuisgebracht.
Prima bedrijf1 Komen de afspraken na en de auto staat, na reparatie, weer tip top gereed
Wij zijn zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat en de oplossingen van onze schade(s). Eerlijk, transparant en correct bedrijf. Mochten wij weer schade aan onze voertuigen hebben komen wij hier zeker terug.
Prima vestiging, vriendelijke medewerkers. Reparatie keurig uitgevoerd
Fijn als een schadeherstelbedrijf meedenkt met haar klanten. Ik kon mijn auto de dag voor mijn vakantie brengen en toen ik terugkwam weer ophalen. Het was geen probleem om mijn auto een paar weken daar te laten staan. Uitleg van wat er gedaan moest worden en wat er gedaan is was duidelijk en zonder vervelende verrassingen. Alles is ook perfect door ASN afgehandeld met de verzekering.
Goede service en klantgericht, alleen vervangend vervoer is niet altijd beschikbaar
Fijne club mensen die makkelijk benaderbaar zijn en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Was mijn eerste bezoek aan deze vestiging. Werd vriendelijk ontvangen en prettig geholpen. Mijn auto werd keurig schoon en gestofzuigd opgeleverd.
Goed en met personeel/ behulpzaam
Het contact met het schadebedrijf was prima. Duidelijke antwoorden op de gestelde vragen. Alle contacten met de verzekeringsbedrijven werden geregeld en gecommuniceerd. Vervangende auto voor 4,5 week was geen probleem. Auto goed gerepareerd en schoon en gepoetst opgeleverd. Na oplevering en gebruik geen klachten opgetreden. Ik ben een zeer tevreden gebruiker.
In één woord geweldig, van beoordeling van de schade tot het maken van de schade. Ik kom hier al jaren en ik wordt altijd netjes en vakkundig geholpen & bij het ophalen van de auto is deze altijd van binnen & van buiten weer helemaal schoon. Met vriendelijke groet, Dennis Belder
Goede service ,zeer vriendelijk geholpen, zorgvuldig afwerking , mijn busje brandschoon afgeleverd , Compliment waard.
Fijne ervaring. Snel en duidelijk geholpen. Leenvoertuig kunnen gebruiken en vervolgens de volgende dag na het achterlaten van de auto alweer kunnen ophalen. Top!
Prima service !
Top
| ASN Autoschade Oud-Beijerland | Landelijk | ||||
| Aantal | Score | Aantal | Score | ||
| 1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 21 | 9.4 | 22821 | 9.0 |