26/05/2026 09:56
ASN Autoschade Carrera Waspik
Alles ging soepel, auto gebracht en was mooi optijd klaar. Van de schade is helemaal niks meer te zien. Ook heel fijn dat ze de auto zowel binnen als buiten hebben schoongemaakt, dat is een mooie bijkomstigheid!
- 01 Evaluatie schadeherstel