11/11/2024 12:23
ASN Autoschade Dévak Venlo
Snelle en vriendelijke service, denken goed mee met de situatie!
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met ASN Autoschade Dévak Venlo. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Snelle en vriendelijke service, denken goed mee met de situatie!
Gewoon goed
Prima geregeld allemaal. Super geholpen. Vriendelijk personeel. Schade aan mijn Tesla Model 3 Highland super hersteld.
Goed. Schade goed afgehandeld. Alleen was het me vooraf niet duidelijk dat de reparatie meerdere dagen kon duren.
Prima Goede reserve auto Goede reparatie
Contact verliep soepel, goed geholpen leen auto stond klaar (helaas geen Tesla) volgende dag was de auto klaar en er was van de schade niets meer te zien. Ben Tevreden.
Vriendelijk personeel Afspraak maken voor intake ging erg snel. Heel goed! Schade repareren duurde wat langer maar dit werd netjes vermeld bij intake. Schade is keurig gerepareerd en de auto is schoon afgeleverd. Aangezien ik graag wilde weten wat er uiteindelijk is vervangen/gerepareerd is wilde ik graag schaderapport ontvangen deze zou me toegestuurd worden. Dit is echter niet gebeurd. Hierdoor geen 10 punten.
Correcte en snelle afhandeling van de schade, wel een lange wachttijd tot het zover was. We werden goed op de hoogte gehouden.
Goed en correct afgehandeld
prima geholpen
zeer tevreden personeel vriendelijk en ook behulpzaam we hoeven zelf niets te regelen met de verzekering dat word voor je gedaan geen gedoe voor je zelf schade die we hebben zeer goed gemaakt zie er niets van en een leen auto staat voor je klaar als je er gebruik van maakt op de afgesproken dag super service
Uitstekend vakmanschap, vertrouwen, duidelijk en zéér klantvriendelijk! Van taxatie tot en met de oplevering een strak gepland traject. Ik kan DEVAK bij iedereen aanbevelen. Ben veel met automobiel techniek in aanraking geweest en nog. Met hartelijke dank aan het team voor de mooie auto die ik terug kreeg.
Top
Het herstelwerk ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste. Toen ik de auto wegbracht werd mij verzekerd dat ik de auto naar 2 dagen weer kon ophalen. Omdat ik aan het einde van dag 2 nog niets had gehoord nam ik zelf contact op. De auto was nog niet klaar en de medewerker was niet op de hoogte van de afspraak. Als het herstel langer duurt dan verwacht ik een telefoontje van ASN. Dat is een prima manier om de verwachtingen bij een klant te managen.
Correct en vriendelijk goed werk geleverd Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te regelen.
Alles prima en conform afspraak verlopen. Uitgevoerde reparatie uitstekend. Informatie medewerksters compleet en ruim voldoende.
Goed en vriendelijk geholpen
Mijn ervaring is hartstikke goed
Over het algemeen goede service in de zin van schade die hersteld wordt, voorruit zit er netjes in. Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen: 1: Communicatie zou iets beter mogen, ik wist bijvoorbeeld niet omdat ik een origineel onderdeel wilde laten monteren dit langer zou duren met aanvragen bij de verzekering, dit werd ook niet gecommuniceerd waardoor ik zelf heb moeten bellen wat de status was. 2: Verder vond ik na vervanging van de auto overal in de voorzijde van de auto nog rommel van de oude kit, en er zaten 2 vetplekken (zwarte handafdrukken) op het dashboard. Deze heb ik er zelf nog af mogen poetsen.
Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service. Schade was ook snel gemaakt. Al met al heel tevreden over ASN Venlo.
Ben goed geholpen. En zeer behulpzaam personeel klantvriendelijk.
Zeer vriendelijk en accuraat personeel, ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf!
Was wel een lange wachttijd (ruim 2 maanden) voordat de schade hersteld kon worden
Ik was mijn auto totaal 3 hele dagen kwijt. Vind ik best lang voor het repareren van een bumper. Op de 3e dag had ik zelf gebeld. Ik heb maar liefst 10 minuten in de wacht gestaan en heb toen opgehangen! De medewerkster zei later dat ze mij vergeten was aan de telefoon! Dat kan toch niet! Nu moet ik nóg een keer terugkomen want ze moeten nog een klein klepje erop zetten want dat was niet beschikbaar. Ik zei dat ik deze afspraak al bijna 3 maanden geleden had gemaakt. Ze hadden toen foto's gemaakt van de bumper. Hierop was al te zien dat er een klepje ontbrak op de bumper. Dat had toch al lang geregeld moeten zijn?! Mijn auto is dus nog steeds niet volledig gerepareerd.
ASN Autoschade Dévak Venlo | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 32 | 8.5 | 16638 | 9.0 |