01/04/2025 09:57
ASN Autoschade Pouw Apeldoorn
Top service. Dit maak je niet vaak meer mee. Ze helpen echt, totdat het probleem is opgelost. Zonder extra kosten. KLASSE
- 01 Evaluatie schadeherstel
Hieronder treft u een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels.
Top service. Dit maak je niet vaak meer mee. Ze helpen echt, totdat het probleem is opgelost. Zonder extra kosten. KLASSE
korte lijnen / snel schakelen / duidelijke afspraken / goede service
Uitstekende en vriendelijke service. zowel aan de balie als het overige personeel. Er wordt alle tijd voor je genomen. Je krijgt een keurige auto ter vervanging van je eigen auto. Je krijgt de auto tip top verzorgd (schoongemaakt) weer terug.
Ik kon via de MAIL gemakkelijk een afspraak maken voor een schade rapport. Keurig netjes ontvangen en er werd een vakkundig rapport op gesteld. De schade is vakkundig gerepareerd en ik ging heel te vrede weg. Al met al een een prima bedrijf Ik kan het iedereen aan bevelen
Prettig contact met de baliemedewerkers van ASN Kreijne. Duidelijke uitleg gekregen van wat er aan werkzaamheden zal plaatsvinden en er werd zelfs aangeboden om iets meer te doen dan dat ik om had gevraagd.
Super, zeer klant vriendelijk en verstand van zaken
Mijn vaste schadehersteller, top service en altijd zeer netjes hersteld.
Goed geholpen. Net werk. Auto weer schoon terug. Wel lange wachttijden en ik moet ver reizen. Maar dat ligt niet aan schadehersteller maar verzekeraar.
Een fijn bedrijf je wordt er goed geholpen. En ze leveren goed werk en netjes. In een woord een geweldig bedrijf .
Van begin tot het eind, van opname tot en met reparatie van de schade, heeft ASN een professionele benadering laten zien, die snel en efficient is, en uiteindelijk een perfect resultaat heeft opgeleverd. Complimenten.
Reageerde snel en de reparatie was netjes alleen af en toe wat onduidelijkheid over hun manier van werken
Zeer vriendelijk personeel, wij waren op vakantie en tijdens de vakantie is auto gemaakt. Het contact van zeer en naar tevredenheid verlopen, echt top
Zeer positieve ervaring met ASN autoschade Vonk. Vriendelijke, meedenkend personeel en een goede service.
Je wordt netjes te woord gestaan en geholpen. Verder ,het werk wat het team afleverd is top. (strak wark).
Vriendelijke ontvangst. Snel en goed werk geleverd.
Snel gerepareerd, goede afhandeling van kleine deuk zonder hoge kosten.
Ben prima geholpen. Aardige mensen.
Zeker klantvriendelijk. Ze denken in mogelijkheden en leggen alles goed uit. De communicatie verloopt soepel en duidelijk. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer tevreden.
Goede service, meedenkend en vriendelijk personeel, transparante communicatie en kwalitatief goede reparaties aan de auto. Top!
Schade is keurig netjes volgens gerepareerd.
surprisingly and unexpectly, I think ASN Autoschade Vermaire Haarlem is not professional and bad service. they made damage to my car (damage a brake fluid pipe, the brake fluid is leaking, so the brake system has 2 warning on the middle screen when i pick up the car, and it's not safe to drive), such big problem happen, they did not even inform me before i pick up the car. nobody contact me for this issue, and i have to drive mini to offical dealer directly to find the problem and fix it. And after i told them this damage, they did not even want to pay me the fix cost. it's still in process.
Professioneel en betrouwbaar: ASN Autoschade Rotterdam-Zuid levert vakmanschap en komt afspraken altijd na. Snelle en efficiënte service: Schadeherstel wordt snel en binnen de afgesproken termijn voltooid. Uitstekende communicatie: Duidelijke updates over de voortgang, transparante werkwijze. Klantvriendelijk team: Zeer behulpzaam, meedenkend en vriendelijk personeel. Topkwaliteit herstel: De auto ziet er na herstel weer als nieuw uit Goede nazorg: Ook na de reparatie staan ze klaar voor vragen of extra service.
Het inlakken van de schade is niet gedaan in de originele kleur van de auto. De Suzuki Alto is licht blauw en het inlakken is gedaan met een donker blauwe kleur.
Een zeventje Schadeherstel prima, de bumper ziet er weer als nieuw uit. Klantgerichtheid kan beter. Tips: Geef van tevoren aan hoelang de reparatie (tenminste) gaat duren. En bel op tijd wanneer de auto weer gehaald kan worden; een belletje 5 min voor sluitingstijd is met klanten uit de regio wel erg kort. (Overigens top opgelost doordat ik de auto bij de mazda garage er tegenover kon ophalen!) Verder zou een wat kortere tijd tussen ontstaan van de schade en reparatie ( bij mij meer dan 3 maanden) zou klantvriendelijker over komen.