21/06/2026 21:33
ASN Autoschade van den Heuvel Purmerend
Keurig geholpen , snel afgehandeld en het sluitwerk heel netjes
Keurig geholpen , snel afgehandeld en het sluitwerk heel netjes
Bijzonder vriendelijk, professioneel en betrouwbaar met goed resultaat als gevolg, kan niet beter.
Perfect gerepareerde schade.
Prima alles keurig geregeld
Goede soepele afhandeling, inclusief service.
Vriendelijk te woord gestaan, zowel bij het maken van de afspraak, als bij het gesprek aan de balie. Snel geholpen, geheel volges de offerte hersteld en binnen de gestelde termijn.
Vlotte proffesionele analyse en offerte. Ook de afhandeling was keurig met een kleine attentie als dank voor het aanbieden van de schadeauto.
The damage to my Hyundai IX35 (following an argument with a steel frame) was repaired by an excellent and very skilled tradesman. The administration and financial services were completely correct. Thank you for everything.. One small point of criticism - there was no vehicle available for the repair period
Ontzorgen is wat het team zeker doet! Vanaf het moment dat je binnenstapt tot en met herstel van de schade
Vriendelijk, gedegen en vlot
Zeer behulpzame jongeman bij aankomst, die kort en bondig het verloop uitlegde. Hij zette zonder problemen het kinderstoeltje voor me in de gloednieuwe elektrische leenauto en ook weer terugplaatsen. Auto is perfect bijgespoten. Kortom: topservice en een dikke pluim voor de jongeman.
Super professionele en vriendelijke mensen, mn auto is weer als nieuw.
Voortreffelijke en snelle service
Duidelijk communicatie. Goede service. Snel geholpen
Helemaal prima goeie service
Snel een duidelijke offerte gekregen. Klantvriendelijk ontvangst, afspraak snel kunnen maken en afhandeling
Komen afspraken goed na
Arjan staat je altijd goed te woord en schade is goed verholpen
De schade is zeer snel, correct en naar alle tevredenheid afgehandeld. het contact met de medewerkers heb ik als prettig ervaren.
Vriendelijk contact, Ik kon op zeer korte termijn een afspraak maken en de schade is netjes hersteld.
goed geregeld en duidelijk
Prima werk verricht. De auto is heel mooi geworden.
Al 30 jaar zeer tevreden
Zeer prettig en snel contact. Goed op de hoogte gehouden en werk netjes uitgevoerd.
Wat krom is kunnen jullie recht maken, dus ook een metalen plaat die onderdeel was van een werkbank. In de verpakking beschadigd aangetroffen, maar door u perfect gericht zodat ik mijn werkbank af kon monteren. Hartelijk dank voor de vrienedelijke ontvangst en het perfecte herstel.
Vriendelijk en duidelijk Serieus genomen Komt afspraak na Auto netjes afgeleverd inclusief schoonmaak binnenin
Als bedrijf met een groot wagenpark werken wij regelmatig samen met ASN. Onze ervaring met Autoschade Nederland is zeer positief. Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering van de voertuigen verloopt alles professioneel, efficiënt en volgens afspraak. Voertuigen worden netjes afgeleverd en afspraken worden nagekomen. Voor een organisatie die dagelijks afhankelijk is van meerdere voertuigen zijn betrouwbaarheid, snelheid en goede communicatie van groot belang. Dit is zeker van toepassing bij ASN. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Autoschade Nederland!
Schade is zeer professioneel gerepareerd van begin tot het einde goede service gehad, hele nette leenauto mee gehad, en alle afwikkelingen waren zeer goed.
Erg prettig geholpen. Er werd gelijk een offerte gemaakt. Schade is goed hersteld, volledig overeenkomstig de offerte. Mijn auto werd bij ophalen keurig door de medewerker het garageterrein af gereden en rijklaar op de openbare weg gezet. Wachttijd tussen offerte en herstel bedroeg 2,5 week. Er zijn mogelijkheden voor een leenauto of leenfiets, al heb ik daar geen gebruik van gemaakt.
4 juni j.l mijn auto gebracht ben geholpen door Jerry die de schade opnam ( heeft ook foto's genomen standaard) kwam uiteindelijk uit op een x bedrag waar ik mee accoord ging .de reparatie was eerder klaar dan gezegd met andere woorden een fantastische Autoschade bedrijf ASN Nootdorp
Heel duidelijk; goede afspraken te maken die dan ook gewoon kloppen. Geen wonder dat ze het druk hebben.
Werd enorm snel geholpen, en de afspraken en prins waren duidelijk
Snelle service, vriendelijke mensen.
De communicatie was super vriendelijk en helder. De afspraken werden nagekomen. Ik raad iedereen aan naar dit bedrijf te gaan als zij autoschades hebben.
Er werd vanaf het begin duidelijk en helder gecommuniceerd. Er werd duidelijk verteld wat er met de auto moest gebeuren en wat er van mij werd verwacht. Daarnaast werd er actief mee gedacht in het verlenen van een leenauto. Prima service.
Goede ervaring. Afspraken nakomen en netjes te woord gestaan. Auto van binnen en buiten uitgedaan en optijd klaar.
Mijn ervaring met ASN autoschade Katwijk is uitstekend Vriendelijk personeel , goede afspraken. En kreeg de auto heel en schoon weer terug.
Prima en vriendelijk geholpen, afspraken worden nagekomen en de auto wordt netjes en helemaal schoon afgeleverd.
Heel tevreden, vriendelijk
Snel en kundig te woord gestaan, afspraak op redelijk korte termijn voor het schadeherstel. Bij het afspreken een leenauto , die klaar stond bij mijn autobrengen. Bij het klaar zijn van de reparatie tijdig gebeld en geappt. Auto zag er weer uit als nieuw. schoon van binnen en van buiten en de banden ook verzorgd. Top garage voor schadeherstel.
- snelle reactie tijd na aanmelden van schade. - zij hebben vooraf reeds een map aangemaakt met alle relevante gegevens zodat je zelf weinig aan te vullen hebt. - Af gesproken zaken worden keurig nagekomen en dat alles met zeer klantvriendelijke "toon".
Vriendelijk personeel, vakkundig. Ik ben goed geholpen bij het afhandelen van mijn schade. Goed contact zowel telefonisch als via email. Snelle reacties en prima werk afgeleverd.
Ik ben heel tevreden, zaterdag werd mijn huurauto gebracht en onze auto opgehaald, gelijk na pinksteren hebben we onze auto weer terug gekregen,ietsje langer dan verwacht , maar kwam omdat de onderdelen niet vrijdag maar pas dinsdag werden geleverd!
Zeer snelle service. Na aanmelding zijn we direct gebeld en diezelfde dag is de schade opgenomen. Binnen een week konden we terecht voor reparatie. Reparatie is netjes en vakkundig uitgevoerd. Goede contactmomenten met betrokken medewerkers.
Super
Het contact was zeer vriendelijk en correct. Ook ben ik zeer tevreden over het herstel van de schade.
Heldere communicatie, je weet waar je aan toe bent.
Wordt snel en heel vriendelijk geholpen.
Reparatie en communicatie prima. Geen vervangende auto beschikbaar niet zo best.
Zeer vriendelijk en kundig personeel!
Goed bedrijf, nette mensen en goed geholpen
Voor de tweede keer mijn schade laten herstellen. Heel dik tevreden.
Slechte communicatie en klantvriendelijkheid! Ze vragen direct 10-15% van schade vergoeding bij een taxatie van schade!!
Het plaatsen van een nieuwe voorruit, keurig netjes en snel gedaan
Klantgericht, vriendelijk en vakkundig personeel.
het was mijn eerste keer. Perfecte behandeling, vanaf de offerte t/m contact achteraf, naar aanleiding van een vraag van mij.
Goed contact gehad alles snel geregeld met de verzekering Auto weer zeer netjes terug gekregen Fijn dat we een leenauto mochten hebben tot de auto weer klaar was. Bedankt!
Ik werd snel en goed geholpen. Afspraak was snel gemaakt en de reparatie werd netjes uitgevoerd. De auto was op de afgesproken tijd weer klaar om opgehaald te worden.
Prima bedrijf, goede service en grote deskundigheid. Bij schade duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en onderbouwing van de prijs voor herstel. Wordt kwaliteit geleverd. Wel lange wachttijd voordat schade herstelt kan worden.
Zeer tevreden ☺! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kwam aan en mocht direct naar binnen rijden en ze gingen meteen aan de slag. Het was zo gepiept ;)
De ontvangst was vriendelijk, de reparatie (herstellen lakschade) is snel en goed uitgevoerd, volgens afspraak. Het contact met de receptie was prettig en professioneel. De auto is gewassen en met schoongemaakt interieur afgeleverd in de garage.
Goed en snel regeling, auto terug gebracht bij mij thuis omdat ik was in het buitenland. En auto schoongemaakt ook. Super blij!
Top service. Superfijne firma die je niet een oor probeert aan te naaien. Denkt met de klant mee. Ik kan ASN Rotterdam-Zuid aan een ieder aanbevelen.
Zeer goed
Had nog geen ervaring met het bedrijf en was in zekere zin ook verplicht door de verzekeraar om de auto daar te laten repareren. Na ruim een maand de auto terug en is keurig gerepareerd met hier en daar nog wat schoonheid foutjes die nog opgelost worden.
Fijne club, communiceert duidelijk, laat weten waar het op staat, geen bla bla.
Zeer prettige ontvangst bij dit bedrijf die ons prima hebben geholpen op het gebied van voorlichting wat er moet gebeuren om onze auto weer perfect te krijgen. Wij waren ook nog redelijk snel aan de beurt voor herstel van onze auto. Onze auto is keurig hersteld volgens de afgesproken planning. Zelfs het meerwerk voor eigen rekening was perfect uitgevoerd.
Alles ging soepel, auto gebracht en was mooi optijd klaar. Van de schade is helemaal niks meer te zien. Ook heel fijn dat ze de auto zowel binnen als buiten hebben schoongemaakt, dat is een mooie bijkomstigheid!
Eerste contact was zeer positief en dat gaf ook een goed gevoel om de schade daar te laten repareren. Bij in ontvangst nemen auto kreeg ik netjes een leenauto mee. Werd netjes gebeld toen de auto gerepareerd was. Schade is netjes hersteld.
Heldere communicatie en goed werk verricht.
Goed contact over reparatietijd. Goede kwaliteit reparatie en het schoonmaken van de auto. Goede vervangingsauto!
Zeer goed geholpen door goede professionals die geweldige service bieden. Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij!
Zeer goed en goede sevice
Is pas de eerste keer maar is ben uitstekend behandeld
Fantastisch bedrijf. Auto ziet er uit als nieuw.
Ik heb mijn auto daar in onderhoud en laatst een schade laten herstellen. Erg tevreden, ze leveren goed werk en de communicatie is heel prettig
Ik ben erg tevreden over de snelle en professionele service van Strijk Gameren! Dinsdag was de schade gereden, woensdag heb ik het gemeld, donderdag werd de auto al nagekeken en vrijdag ontving ik direct de offerte én een passende factuur. Alles was snel geregeld, duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd en zonder gedoe afgehandeld. Zeker een aanrader!
Vriendelijk en behulpzaam team, goede reparatie en communicatie. Wij zijn zeer tevreden!
Professioneel en klantgericht. Vakwerk qua herstel en afspraken nagekomen.
Vriendelijk in de communicatie, hoge kwaliteit afwerking en service (bereid puntjes op de i te zetten bij feedback). Altijd ook top schoon van buiten en binnen retour.
Goeie service, afspraken binnen gestelde tijd. Top afgewerkt. Supervriendelijke medewerkers. Wij zijn helemaal tevreden. Top bedrijf
Heel service gerichte medewerkers. Denken met je. Heel tevreden over de afhandeling van de schade aan mijn auto. Daarnaast echt top hoe ik mijn auto heb terug gekregen. Gewassen, schoongemaakt van binnen zelfs mijn kofferruimte. Ik beveel ASN echt aan om je auto te laten repareren.
Zeer netjes en snel afgehandeld Alles is perfect en weer als nieuw
Fantastisch geholpen! Binnen 3 dagen klaar, goede leenauto en mijn auto is perfect gerepareerd en als nieuw teruggegeven. Schade is nooit leuk, maar ASN doet het lijken alsof het nooit is gebeurd.
Fijne mensen, duidelijke afspraken, snel en correct geholpen Schade tiptop hersteld, kan geen verschil ontdekken ziet er allemaal strak en netjes uit Kortom zeer vakkundig gerepareerd.
Zeer tevreden en alles is netjes afgewerkt. Kwam met een hoge spoed reparatie , vlak voor mijn vakantie en in goed overleg is alles gerepareerd . Dus nogmaals zeer tevreden en eerlijke behandeling.
Goede service
Prima. Zeer tevreden.
Erg ontevreden over de 2 gedane reparaties. Bij de eerste reparatie zijn zaken vergeten te repareren en daarna bij de garantie reparatie is de bodemplaat niet goed vastgezet waardoor deze bij 80 km/uur op de snelweg enorm begon te klapperen en deze door de ANWB wegenwacht is gerepareerd/vastgezet.
Uitstekend geholpen, vriendelijke mensen. Auto was keurig gerepareerd tegen een billijke prijs. Schoongemaakt afgeleverd, inclusief interieur.
Erg prettige en duidelijk communicatie met het bedrijf. Ze hebben alles netjes afgehandeld en waren geduldig toen ik tussendoor op vakantie bleek te zijn.
Prima schadereparatie, niks meer van te zien, ik moest alleen zelf de nieuwe sierskirts opnieuw aandrukken de volgende dag maar die zitten nu vast, dus geen issues.
Uitstekende service en schade onzichtbaar hersteld. Echt vakmanschap!
Het was mogelijk om snel een afspraak te maken en de schade is netjes gerepareerd. Vorig jaar heb ik helaas ook schade gehad, deze is oog goed gerepareerd, maar de financiële afwikkeling daarvan was een drama. Onjuiste factuur, foute bedragen enz. Ik vertrouw erop dat het deze keer wel goed gaat.
Zeer tevreden
Professioneel bedrijf en snelle service mbt kleine schades. Aanrader!
Zeer goede services en vriendelijke mensen.
heel netjes alles goed
Super goede service!
De service van ASN Winterswijk is super, snel. Hun communicatie is duidelijk, vriendelijk. Verleende diensten op kantoor zijn top! Hun terugkoppeling tijdens de schadevaststelling was correct.
Pluspunten: Laurens is een topper, altijd goedlachs. De reparatie is geweldig, beter dan nieuw. Spuitwerk mooi, auto weer mooi schoon. Nergens overheen gekeken. Zelf de kentekenplaat (klein deukje) is hersteld/vernieuwd. Prijstechnisch ook nog een meevaller gelukkig. Verbeterpunten: Het pand en de locatie trekken me totaal niet om heen te gaan. De receptie heeft ook niet echt de uitstraling van een kwalitatief bedrijf.
Heel vriendelijk, goede afspraak met fijne service ( leenauto) schade, na bewerking is hij weer als nieuw. Dank je.
Netjes werk en volgens afspraak weer op tijd gereed
Jij wordt geholpen met alle liefde
Behulpzaam, vriendelijk, professioneel. Een genot om mee te werken
Helaas 2x achter elkaar schade gehad ( buiten mijn schuld om).De 1e keer erg netjes geholpen, Dit keer (2e keer) ook netjes geholpen, maar was de schade niet in 1x naar tevredenheid opgelost, er zaten wat foutjes in de lak, daarvoor is de auto teruggeweest en de bumper opnieuw gespoten.Toen wel naar tevredenheid, alleen lag toen achteraf mijn onderplaat nog in de kofferbak,gebeld en alsnog gemonteerd, kleine foutjes, kan gebeuren, waar gewerkt wordt.... Leenauto was ook niet volledig afgetankt door vorige klant, niet netjes van die klant, maar daar kan ASN niets aan doen.Maar door de foutjes bij schadeherstel geen 10 dit keer. Maar een 8 is ook goed, ben verder zeer tevreden over ASN, de klantvriendelijkheid en de serviceverlening.
goed
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Zeer tevreden over de service van ASN Autoschade Kreyne. Het schadeherstel aan mijn auto is netjes en vakkundig uitgevoerd. De planning stond eigenlijk pas voor 28 juli, maar doordat er een plekje vrij kwam kon ik gelukkig veel eerder terecht. Woensdag de auto gebracht en vrijdag alweer netjes klaar om op te halen. Snelle service, goede communicatie en een topbedrijf!
Zeer goede service! Vakmanschap en snel gerepareerd!
Snel, goed, netjes, aanrader! De schade is zeer goed hersteld, volgens de opgegeven kosten, en de opgegeven tijd, daarnaast ook goed advies gekregen!
Prima geregeld met de autoschade.
Heel tevreden. Goed geholpen. Zéér vriendelijke mensen. Auto zag er netjes uit. Keurig gewassen en gestofzuigd. Al met al heel tevreden.
Een geweldig bedrijf, waarbij afspraak en kwaliteit boven aan staan. Een heel prettige en klantvriendelijk behandeling, prima opgave vooraf van werkzaamheden die gedaan worden. Geen verrassingen achteraf.
Heel prettig contact en schade is perfect verholpen
Schade prima hersteld. Het totale proces duurde echter heel erg lang; het dubbele van de aangegeven tijd.
Gewoon goud.
Wij zijn altijd Zeer tevreden, service is goed medewerkers geven goed advies en leggen alles netjes uit
Topbedrijf, zeer service gericht, denken pro-actief mee en altijd 1 stap vooruit. Hadden al huurauto klaar staan voordat schadevoertuig ingenomen en geschouwd werd. De reden om er te komen is nooit leuk, maar de service en kwaliteit van het herstel zijn voortreffelijk!
Mijn auto is prachtig hersteld van de schade. Netjes afgewerkt, ben heel blij. Heel fijn dat er een leenauto beschikbaar was. Het was ook geen enkel probleem om de auto een dag later op te halen. Dit bleek uiteindelijk niet nodig want de auto was sneller klaar dan gepland. Mocht het nodig zijn om weer schade te herstellen voor mijn auto dan ga ik weer naar ASN Autoschade FM Katwijk.
Een uitstekend advies en een perfecte uitvoering.
Denken mee aan oplossingen als de afspraak anders verloopt dan gepland
Wij zijn heel netjes geholpen. Zeer vriendelijke personeelsleden
Alles volgens afspraak keurig geregeld en gerepareerd , ook nog een extraatje opgelost, zelden dat iets zo soepel loopt
De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Contact verliep goed en m’n auto is snel en vakkundig gerepareerd. De auto ziet er weer uit als nieuw. Prijsopgaaf was duidelijk en de afgesproken prijs stond ook vast. Uiteindelijk zelfs als service nog iets kleins erbij kunnen laten maken. Super!
Vlotte en correcte afhandeling. Netjes volgens afspraak gegaan.
Duidelijke communicatie met het bedrijf over de reparatie.
Fijn vriendelijk ontvangst. Kon snel terecht. Schade heel mooi hersteld, erg blij mee.
Mensen die alles van mij hebben over genomen. En zij hebben het goed geregeld. Al ik nog een keer schade heb ga ik naar Boll voor het herstellen van de schade.
Prima dienstverlening voor het maken van de afspraak, controle, uitvoering, communicatie en leenauto
Heel klantvriendelijke omgang en prima communicatie en afspraken, en zeker ook heel goed schadeherstel
Zeer prettig contact. De auto is perfect hersteld. en ze hebben mijn auto netjes gewassen en van binnen gezogen. Alles werkt naar behoren. Ik kan geen verbeter punten geven vandaar de maximale score.
Prima geholpen, netjes hersteld
Vriendelijk en goed werk
Keurig hersteld Vriendelijk en terzake kundig personeel Fijne service
Schade is prima herstelt, communicatie kon beter. Ik heb mijn auto gebracht op maandag. Deze zou woensdag klaar zijn. Woensdag aan het eind van de dag zelf gebeld of mijn auto inderdaad klaar was. Bleek niet het geval. Zou donderdag klaar zijn. Donderdag niets gehoord. Uiteindelijk werd ik vrijdag gebeld dat mijn auto klaar was.
Goede service!
Vriendelijk ontvangst, snelle mogelijkheid voor de reparatie en auto tijdig en perfect hersteld terug gekregen! Top service en kwaliteit
Vriendelijk en erg behulpzaam. Schade word netjes hersteld
Ik ben zeer tevreden Heel netjes geholpen en klantvriendelijk
Prima. Snel en vakkundig geholpen, afspraken nagekomen
Goede en snelle service
Snel en vakkundig geholpen, alles goed geregeld en prima hulp bij contact met verzekeraar en vervangend vervoer. Zelf helemaal geen zorgen en een perfect herstelde auto terug. Zeer vriendelijk personeel.
Vriendelijke en correcte behandeling. Schade perfect verholpen en ben goed geïnformeerd over de voortgang.
Geholpen door een zeer vriendelijke meneer die alles duidelijk heeft uitgelegd. De afspraak voor reparatie kon op zeer korte termijn gemaakt worden na akkoord van de leasemaatschappij. De afspraak werd netjes via de mail bevestigd. De maak tijd zou ongeveer 2 dagen in beslag nemen, maar ik werd na 1 dag al gebeld dat ik mijn auto kon ophalen. Tevens ook duidelijke instructies gekregen over het terugbrengen van de leenauto.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de afhandeling van de schade. Enige minpuntje is de lange wachttijd.
Heel goed: vriendelijk, behulpzaam, toegankelijk en zeer professioneel. Ook het werk wat wordt uitgevoerd is uitstekend. Ik beveel deze schadehersteller bij iedereen aan!
“Ik ben erg tevreden over het schadeherstel. Alles is professioneel opgepakt en het eindresultaat is boven verwachting. Fijne service en duidelijke communicatie.”
Vriendelijke en zeer kundig personeel. Ik rad iedereen aan om met shade naar “De IJsselmeer” te gaan.
Aardige geholpen en net werk
Prettig contact, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.
Vriendelijk en netjes behandeld, keurig gerepareerd!
Service echt heel goed.als oudere werd ik keurig naar huis gebracht en later auto thuisgebracht. Herstel werkzaamheden top uitgevoerd
Het resultaat was goed. De schade is goed gemaakt. Men is heel vriendelijk. En ik kreeg een mooie leenauto mee.
Vriendelijke, duidelijk en mooi werk
Aardige medewerkers. Werd aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Ook bij het brengen van de auto waren de medewerkers vriendelijk. Bij het ophalen wist de medewerker niet dat ik een leenauto had en wat hij daarmee moest. Helaas kon ik hem ook niet verder helpen. De schade is netjes verholpen en de auto zag er weer als nieuw uit.
Prettig gesprek vooraf, snel gerepareerd. Communicatie betreffende leenauto had beter gekund.
Top ervaring! Duidelijke en zeer vriendelijke communicatie, snel gerepareerd en netjes afgeleverd.
Zeer positieve ervaring. De ontvangst was erg vriendelijk en er is meegedacht om een vervangende auto te regelen toen bleek dat de bestelde auto nog niet aanwezig was.
De gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen Aardig personeel
Contact was makkelijk en vriendelijk. Afspraak is snel gemaakt, zowel voor schade opname als herstel. Vervangend vervoer goed geregeld. Enige wat fijn zou zijn als je wat beter op de hoogte gehouden wordt wanneer de auto klaar is. Verwacht werd 2 dagen, maar dat werd 5. Zelf gebeld op dag 4. Geen vreselijk probleem, maar klein aandachtspunt.
Supersnel geholpen!
Ik ben erg tevreden over de reparatie van mijn autoschade en de service daar omheen. Deskundige inschatting vooraf. Van de schade was niets meer te zien en de auto werd netjes gewassen teruggeleverd. Als extra service werd ik netjes door een vriendelijke medewerker thuisgebracht en opgehaald. Telefonisch direkt bereikbaar
Klantvriendelijk personeel en afspraken worden nagkomen.
Vriendelijk tewoord gestaan, kreeg direct de vraag of ik behoefte had aan vervangend vervoer. Afspraak snel gemaakt en binnen de tijd klaar. Prima.
Ik werd telefonische + op locatie gelijk vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. De auto was binnen enkele dagen weer gemaakt en in de tussentijd kreeg ik vervangend vervoer mee. Al met al een fijne ervaring!
zeer professioneel en snel geholpen.
super tevreden
Goede ervaring, ga hier zeker terug. Auto keurig netjes gerepareerd.
Komt de afspraken na, vriendelijk personeel en herstel wordt keurig uitgevoerd.
Klantvriendelijk en servicegericht
Super geholpen, vriendelijke mensen Betrouwbaar adres
ASN is een prima bedrijf. Vriendelijk personeel en goede service. De schade aan onze auto is professioneel hersteld. Zeer tevreden.
Er zijn extra privékosten gemaakt omdat het kunststof in een andere kleur werd geleverd dan oorspronkelijk voorzien. Deze afwijking valt niet onder de dekking van de verzekering en kon daarom niet worden verhaald, waardoor deze kosten privé moesten worden afgerekend. Daarnaast stond de auto langer in de spuiterij dan vooraf aangegeven, doordat het daar te druk was, en heeft deze zelfs een volledige dag stilgestaan.
Keurig uitgevoerde reparatie!
Zeer goed netjes de schade hersteld en zeer goed de afspraken na gekomen
Zeer vriendelijk en bekwaam. Auto tijdens mijn vakantie gerepareerd zodat ik er geen hoefde te huren.
Vriendelijke medewerkers! Auto is weer zo goed als nieuw.
Ik heb een goede ervaring gehad met ASN Autoschade Utrecht. Je wordt hier vriendelijk en professioneel geholpen. De wachttijd voor een afspraak voor het herstel van mijn auto was wel wat aan de lange kant. Aan de andere kant is dat mogelijk te verklaren door de drukte in de winterperiode, waarin er vaak meer schades voorkomen. Het belangrijkste is natuurlijk het resultaat, en dat was uitstekend. De schade is perfect verholpen — er is werkelijk niets meer van te zien. Al met al ben ik erg tevreden en zou ik deze autoschadehersteller zeker aanraden.
fijn bedrijf Goede communicatie en duidelijke afspraken en komen deze ook na. Zeer vriendelijk en denken met je mee. Werkzaamheden worden altijd zeet netjes uitgevoerd.
Ik ben super goed geholpen door het personeel van de vestiging in Katwijk. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij familie en vrienden. Ze doen echt hun best on zo goed mogelijk te helpen.
Alles is netjes gemaakt goed geregeld geen klachten
Heel goed
Vriendelijk personeel en goede services
Professioneel eerlijk en snelle service
Zo aan komen rijden en direct een goede indicatie van de kosten. Prima hersteld en zelfs nog een klein plekje bijgewerkt. Vriendelijk personeel.
Ben op een zeer vriendelijke manier ontvangen. Heb een goed contact onderhouden ivm. schadenummer en een afspraak datum en tijd. Leenauto geen probleem. Het eindproduct, top.
Correcte behandeling en afhandeling van de schade. Eerlijke, vakkundige mensen.
Mijn ervaring met het autoschadebedrijf is overwegend positief. De medewerkers zijn klantvriendelijk en nemen de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Bij binnenkomst word je netjes geholpen en er wordt goed geluisterd naar je situatie, wat meteen vertrouwen geeft. Afspraken worden netjes nagekomen. Zowel de planning als de afgesproken werkzaamheden kloppen, en je wordt tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook de communicatie is helder: kosten, reparaties en eventuele extra werkzaamheden worden vooraf duidelijk besproken, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Er is netjes een leenwagen beschikbaar. Al met al een prettige en betrouwbare ervaring, waarbij service en duidelijkheid centraal staan. Eindresultaat: goed en professioneel opgelost.
Makkelijk on contact op te nemen. Snell reactie and hoede kwaliteit.
Ik ben zeer tevreden over de service die ASN heeft geleverd bij het herstellen van de schade aan mijn auto. De communicatie was duidelijk, de afhandeling verliep soepel en het resultaat is uitstekend. Mijn auto ziet er weer als nieuw uit. Een betrouwbare en professionele service die ik zeker zou aanbevelen.
Goed herstel en vlotte communicatie. Auto van binnen schoongemaakt!
Prima netjes gerepareerd, op tijd en
Super aardig personeel, auto is niks meer aan te zien en compleet ontzorgt met de leenauto
In 1 woord GEWELDIG.
Snel vakkundig herstel
Marco is een betrouwbaar komt zijn afspraken na , en als er iets gevonden altijd telefoon contact . De rest van het personeel zeer behulpzaam en klantvriendelijk . De kwaliteit van het plaatswerken en het spuiten is uitstekend. ASN Purmerend ga zo door .
Goed en vriendelijk personeel die weten waar ze over praten en een zeer goede service verlenen. Top
Een prettige behandeling bij de balie. Direct buiten kijken bij de schade en een schatting van de kosten opgegeven. Afspraak gemaakt voor reparatie. Auto voor reparatie ingeleverd. De reparatie was netjes op de afgesproken tijd klaar. Bij ophalen was hij weer als nieuw Goed werk geleverd
Wat een snelle service .auto donderdag gebracht en zaterdag was die klaar .netjes gewassen zag er top uit.ook de cominicatie was goed vriendelijke mensen achter de balie .ik zou iedereen aanraden om hier heen te gaan .echt top service ..een tien met een gouden griffel
Zorgvuldig en betrouwbaar. Zeer klantvriendelijk! Onze auto werd na de herstelwerkzaamheden, van binnen en buiten gereinigd. Top!
| ASNGroep | Landelijk | ||||
| Aantal | Score | Aantal | Score | ||
| 1. | 01 Evaluatie schadeherstel | 1241 | 9.3 | 1241 | 9.3 |